Neopets Orange Chia

Thursday, February 16, 2012

Gadis Bertudung, Gitar, Youtube


Hari ni Iqa nak cakap sal tajuk kat atas. Baca sendiri. :)

Sejak Yuna jadi artis dari Youtube, makin ramai dah nak ikut jejak langkah dia ni. Nyanyi sambil main gitar, then upload kat Youtube. Mungkin Youtube tu salah satu cara paaaaling senang nak tonjolkan bakat kan.

Pastu ramai la jugak yang try2 menyanyi sambil main gitar. Konon2 nak jadi pemes la jugak. Bajet2 retis.
Tak kisah la retis ke tidak. Itu hak depa nak buat apa. 

Sekarang pun banyak je Iqa dengar orang buat cover tu cover ni. Hah, siap ade parody lagi. Hehe

Agak2 korang la ade orang buat parody tu kenape ea? 

Bak kata kawan Iqa kalau lagu tu dah ada parody maksudnya lagu tu dah femes sebab orang yang takdak keja sanggup buat keja.

Ada jugak anggap kalau ada parody yang tiru sebiji2 tu orang tu ngutuk. Haha. Mane2 jelah kan.

Iqa tulis entry ni sebab tempat Iqa ni ramai je buat cover tu cover ni. Tak salah. Cuma jangan sampai jejaskan tanggungjawab sebenar sudahh.
Lagipun, memandangkan surrounding Iqa ni semua bakal2 cekgu, macam kurang sesuai la kan kalau nak serius dalam bidang ni.

Ok, renung2kan. Selamat merenung-renung. 





No comments:

Post a Comment